zondag 16 september 2012

verkleedfeest en grote kippen

Een bijzondere dag vandaag; we vieren onze trouwdag! Zoals ieder jaar doen we dat in stijl, we verkleden ons in onze trouwkleren, de kinderen kiezen hoe zij graag op de foto willen en dan vragen we de buurvrouw van ons een kiekje te maken. Laatst hebben we de opvolgende foto's weer eens bekeken; Van heel jong zie je ons steeds een jaartje ouder worden maar de veranderingen bij onze kinderen zijn nog veel groter! Van 1 naar 2 naar 3 kinderen; wat een rijkdom! Van baby naar piraat of balletdanseres naar voetballer, spaanse danseres en tiener. Benieuwd hoe de foto's die hopelijk nog mogen komen eruit zullen zien...


Herkennen jullie ze nog? In mijn allereerste blogje schreef ik over ze! http://komwegaanslingersophangen.blogspot.nl/2012_06_01_archive.html  en later nog eens; http://komwegaanslingersophangen.blogspot.nl/2012/07/kuikens-worden-kippen.html
Ze lopen nu onafscheidelijk in de dierenweide. Telkens als ik mijn fototoestel bij me heb lopen ze achterin de wei. Lopen ze vooraan bij het hek dan heb ik net mijn fototoestel niet bij me. Tot van de week; ik zie het stelletje relaxen vooraan bij het hek en fiets snel naar huis om mijn fototoestel te halen. Stilletjes loop ik naar de wei, mijn fototoestel is startklaar ingezoomd, dit gaat een prachtige foto worden! Dacht ik...
Toen het stel me om de hoek zag komen wisten ze niet hoe snel ze de benen moesten nemen! Dat is de reden dat er vooral kontjes te zien zijn. Maar de bedoeling van mijn foto is vast duidelijk; wat zijn ze gróót. En dan te bedenken dat we 1 van de witjes met een pipetje hebben gevoerd... Het stelletje is onafscheidelijk, zie je er 1 dan zie je er 4!

Geen opmerkingen: