zaterdag 8 juni 2013

huh? oja... ja!

Zaterdagochtend; klusjesochtend! bij het schoonmaken van ons kleinste kamertje ben ik aan het stoeien met de J en de A. Stonden ze van oorsprong keurig naast elkaar, tegenwoordig zoeken ze allerlei poses aangezien de J van zichzelf niet goed rechtop blijft staan (en ze dus geregeld van het plankje komen rollen) En ach... waarom ook eigenlijk niet? Eigenlijk vallen ze veel meer op als ze niet doen wat er van ze verwacht wordt. En door op te vallen word ik er weer meer bij bepaald ;-)





En zo ben ik lekker bezig met m'n zaterdagochtendklusje en ben ik me bewust van deze 2 letters; zeg JA! 
In een boek zag ik de volgende quote die ik hier helemaal bij vind passen; 

De zin van het leven is de zin in het leven! 


3 opmerkingen:

Firma Fluitekruid zei

Dat citaat op de achtergrond is ook leuk: 'Ik hoef niet veel geld te verdienen, want ik heb al een jurk.' :-)

Inenomdekas zei

Heerlijk positief en dat citaat is geweldig!

http://inenomdekas.wordpress.com/2013/06/08/vroeger-en-plastic

Anoniem zei

Je ingelijste Loes Luca citaat ....geweldig.!,

Waar kan ik die vinden,?

Zo treffend .

Groet Alexis