zaterdag 17 augustus 2013

een lach; de nieuwste mode en een give away

De dag begint goed... met broodjes van de bakker en dan... dit hartje!


We reizen af naar de winkelstraat; de kids hebben overtuigende argumenten dat er nu echt nieuwe kleren nodig zijn! Een beetje gelijk hebben ze wel als we ze eens goed bekijken, er zitten in 4 broekspijpen gaten en in een tshirt ook... 

In een winkel waar druk geneust en gepast wordt valt mijn oog op een t-shirt met tekst. Die tekst gaat op de foto! Je modieus kleden is helemaal niet kostbaar zie ik hier ;-) Draag een glimlach, mooier kun je niet zijn! 


In de kringloop vind ik dit boek. Ik heb er al vaak naar gezocht in de bieb maar altijd was het uitgeleend. Christine Pannebakker en haar man Geert Kimpen vind ik inspirerende schrijvers. Ik ben dan ook benieuwd naar dit boek. Een tijdje lees ik er in maar dan merk ik dat het niet (meer) aan mij is besteed. Het is een gewéldig boek als je moeder gaat worden, je zwanger bent of net bevallen. Die fase heb ik al wat jaartjes achter me liggen.


Kijk, een tekstje als deze vind ik mooi; 'Wat je wilt hebben, moet je eerst geven' van Lao Tse. Ik besluit dit boekje dan ook weg te geven aan degene die het graag wil lezen. Heb je interesse in dit boekje, mail je me dan even?


Geen opmerkingen: