zaterdag 18 mei 2013

balen maakt plaats voor fijn!

Lastig om een foto te maken van een beeldscherm... Zojuist maakte ik een foto van dit hagelwitte scherm! Niet bijzonder denk je misschien maar dat is het toch wel! Gisteren raakte de mail op drift... In korte tijd ontving ik álle mailtjes vanaf eind 2011 nog een keer in mijn mailbox en ik kan je zeggen; dat waren er een héleboel!

Ik bedacht me niet en ging pagina voor pagina alle mailtjes selecteren en verwijderen totdat ik... oeps!... er achter kwam dat echt ál mijn mailtjes verwijderd waren. Een lichte paniek voelde ik, dat was niet de bedoeling natuurlijk. Maar na eventjes dubben (en een blik in de prullebak) besloot ik het lekker zo te laten! Ik heb nog een enkele factuur uitgeprint en begin écht met een schone lei en dat is een héérlijk gevoel! Mijn streven is die mailbox leeg te houden, ik bedoel natuurlijk; steeds te verwerken en zo bleek voor mij maar weer eens; 'elk nadeel heb z'n voordeel!'


Over hartjes gesproken vind ik dit zo'n leuke vondst; jongste maakte op school zelf pakpapier voor moederdag. Een wc rolletje indeuken en dan stempelen maar... onthouden.


's Avonds na het eten zijn 3 van Goghjes actief. Vet krijt op zwart papier, heel mooi vind ik.


En maakt een buurman ons blij met superverse spinazie! Ook geschikt voor vegetariers (het slakje mocht even blijven voor de foto; het bewijs van supervers, maar moest toen echt plaatsmaken ;-)


2 opmerkingen:

Firma Fluitekruid zei

Niet zo'n gek idee, om het gewoon zo te laten met die mailbox en met een schone lei te beginnen...
En gaaf, die tekeningen. Ik moet nog een belofte nakomen aan de Verdubbeldame en 4 tekeningen verspreiden. Had nog geen inspiratie, maar die kleuren op dat zwart zijn wel mooi! En ik kan ook altijd nog gaan stempelen...
Toevallig krijg ik ook net gratis groente van de buuf. Ze was rond sluitingstijd naar de markt gegaan en had een hele berg tomaten voor me meegenomen. En pepertjes, en een courgette. Daar ga ik nu een lekker soepje van maken. Wat kan je daar dan blij mee zijn, hé?

janneke zei

Grappig om nu ik in Nietap ben mijn slakje terug te zien.
Je zorgt toch wel goed voor hem (of haar)?