dinsdag 3 september 2013

opruimen maar dan anders

Het voornemen is opruimen... maar wie kan er weerstand bieden aan dit prachtige kastje? Op het schoolplein staan allemaal spulletjes; 'gratis meenemen'. Ook de school is ruimte aan het maken, heerlijk toch? Ik zie dit kastje staan en ben verkocht. Hoe het ook zij; dit kastje gaat met mij mee naar huis! En in kastjes kun je weer dingen opruimen toch? Zo sus ik mijn geweten ;-)



De foto is gemaakt terwijl het kastje achter in de auto ligt. Het is een leeskastje uit de kleuterklas. De kleppen kunnen open en dan zie je kruideniersschappen. Aan de achterkant rekjes waar boekjes in kunnen staan. Nog even wachten op een paar sterke armen, dan kan het een plekje krijgen in huis. Dat betekent; dat ik nu verder ga met opruimen! 3 bananendozen staan er alweer klaar om opgehaald te worden door fideel. Zo kan ik afstand doen van m'n spullen; ze worden verkocht voor een goed doel én (ook niet onbelangrijk) de spullen worden bij mij thuis opgehaald.

En nu? Snel weer aan de slag!


4 opmerkingen:

Firma Fluitekruid zei

Gaaf kastje, dat zou ik ook niet laten staan! Ik ben ook aan het declutteren, maar aan mooie kastjes, kisten, opbergdozen en o bied ik geen weerstand. Die zijn juist hartstikke nuttig, als je een opgeruimd huis wilt!

izerina zei

Dat is "de valkuil"van kringloopwinkel,rommelmarkt of zo'n situatie,die jij had. Laat het maar eens staan.

Franca zei

Daar kan zelf ik ( die het echt nooit is) heel jaloers van worden. Geweldig kastje!

janneke zei

Wat een leuk kastje! Lijkt me dat dingen in dit kastje bergen een gezellige bezigheid is.