donderdag 28 maart 2013

home (made) is where the heart is...

Mevrouw Pardoes had me al gewaarschuwd... als je er één keer mee begint kun je er niet meer mee ophouden! Dat blijkt helemaal waar te zijn... Vanochtend dronk ik koffie met een vriendin, ik liet haar trots mijn zelfgemaakte stempels zien en zie daar, de kiezelsteenwerking! Het enthousiasme sprong over. Toen ik vanmiddag bij de plaatselijke creawinkel zocht naar stempelkussentjes rekende vriendin net een gutssetje af! Stempels maken is écht leuk! Hieronder (één van...) mijn nieuwe maaksels. Het hartje is erg belangrijk, die verwijst naar meegebakken en meegeroerde liefde! 


Vanochtend vonden we op onze deurmat weer 3 paaseitjes! De paashaas is écht erg aktief in onze wijk! En voor het geval hij met Pasen ons huis niet meer kan vinden zijn vandaag de steentjes mooi pastel gekrijt. Welkom paashaas!


3 opmerkingen:

Marieke zei

Wat een leuke stempel!

De Verdubbeldame zei

Stempels maken is inderdaad superleuk om te doen! Ken je dit blog? http://astampaday.blogspot.nl/ Ik heb het van haar geleerd tijdens een cursus prentenboek illustreren.

Firma Fluitekruid zei

En alles wat je nodig hebt is een gutssetje, een stempelkussen en een paar grote gummen? Cool!